جمعه 17 خرداد 1392
ن : lafee

آیا چای سبز خوب برای گلومرولونفریت غشایی

آیا چای سبز خوب برای گلومرولونفریت غشایی

گلومرولونفریت غشایی disorder.It کلیه و التهاب و تغییرات گلومرول که می تواند مواد زائد و مایعات از body.As این مواد زائد و مایعات اضافی عمدتا از چیزی است که ما خوردن و نوشیدن فیلتر مشخص، مهم است که به منظور توسعه یک رژیم غذایی متعادل برای patients.Is چای سبز به خوبی برای افراد مبتلا به گلومرولونفریت غشایی؟

چای سبز دارای مجموعه ای از خواص درمانی است. اگر افراد سالم می تواند نوک پستان سبز در اعتدال می نوشند، می تواند کمک به حفاظت از کلیه ها و کاهش خطر ابتلا به از کلیه problem.However، در گلومرولونفریت غشایی، در صورتی که کلیه ها دچار اختلال، بیماران باید با پزشک خود مشورت قبل از آنها چای سبز مصرف.

معمولا، اگر بیماران مبتلا به گلومرولونفریت غشایی فقط باید اختلال خفیف کلیه، آنها می توانند نوشیدن مقدار مناسب از سبز tea.Green چای حاوی کافئین است که می تواند جریان خون در کلیه را افزایش می دهد، در نتیجه بالا بردن میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) (آیا می توانم شما بالا بردن عملکرد کلیوی GFR به طور طبیعی). اگر بیشتر سموم از بدن برداشته شود، می تواند کمک به محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده است.

علاوه بر این، چای سبز است از برگ های unfermented است غنی از پلی فنل است. این کار به عنوان یک آنتی اکسیدان بسیار قدرتمند است که می تواند متابولیسم چربی را افزایش می دهد، در نتیجه کاهش سطح کلسترول، اما افزایش HDL است که چربی خوب در body.Therefore است، می تواند از خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی در گلومرولونفریت غشایی به طور قابل توجهی کاهش می دهد.

در حالی که چای سبز به نفع برخی از افراد مبتلا به گلومرولونفریت غشایی است، کسانی که با آسیب جدی کلیوی ممنوع است برای نوشیدن tea.This سبز است زیرا کافئین می تواند فشار خون به علت استرس اضافی بر روی کلیه بالا می برد. علاوه بر این، مشکلات خواب به طور معمول در بیماری کلیه پیشرفته مانند بی خوابی دیده می شود. نوشیدن چای سبز بیش از حد می تواند این مشکلات را بدتر می کنند.

در نتیجه، که آیا این بیماران با گلومرولونفریت غشایی می توانید چای سبز می نوشند متکی بر شرایط فردی خود را است. در همین حال، چای سبز برای زنان باردار، مادر تغذیه با شیر مادر و کسانی که با مشکل قلبی یا فشار خون بالا پیشنهاد نشده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.